Kedves látogatóim!

 Szokásommá vált, hogy minden 5000.
látogatót egy kis  virtuális  ajándékkal köszöntök.

Ma  még ennél is különlegesebb nap  van számomra, mert  blogom nézettsége meghaladta a 100000-et.
 
Köszönöm, hogy blogomra tekintett,
 s remélem, hogy látogatása hasznos  az Ön  számára.
 
Fogadja virtuális ajándékomat,
e fényképet, amelyet magam készítettem,
s kissé át is alakítottam a képszerkesztő program segítségével.
 
Egy nyári eső apró vízcsepp körei ,
szimbolizálják nekem  a 100000 blogra tekintést,
 amelyik  ismeretlenül is
egy nagy  felületet  alkotnak!
Remélem, hogy  az írásaim, gondolataim segítették Ön!
 
 

Álmomban sem  gondoltam  volna, mikor  a blogomat írtam, hogy  egyszer majd  Önt , a SZÁZEREDIK látogatót  köszönthetem  majd itt a blogomon.
 
Bár  azt nem tudom, hogy ki látogatja meg Freinet- pedagógiáról  szóló   blogomat, de azt  megmutatja számomra  a blog statisztikája, hogy mely  országokból voltak a  blogom   felkeresései.
Számomra nagyon különleges  dolog ez az egész  virtuális  tér, így   mindig  leírtam magamnak, hogy mely országokból voltak  látogatóim. 


 

A mai napig  62 országból tekintettek rá a blogomra

1.       Albánia

2.     Ausztrália
3.     Ausztria
4.     Argentína
5.     Belgium
6.     Brazília
7.     Chile
8.     Csehország
9.     Dánia
10.  Egyesült Arab Emírség
11.  Egyesült Államok
12.  Egyesült Királyság
13.  Egyiptom
14.  Észtország
15.  Finnország
16.  Franciaország
17.  Fülöp- szigetek
18.  Görögország
19.  Guadeloupe (karibi szigetvilág)
20.  Hollandia
21.  Hongkong
22.  Horvátország
23.  Írország
24.  India
25.  Irak
26.  Izland
27.  Izrael
28.  Jersey
29.  Japán
30.  Jordánia
31.  Kanada
32.  Kazahsztán
33.  Kenya
34.  Kína
35.  Kirgizisztán
36.  Kolumbia
37.  Lengyelország
38.  Lettország
39.  Luxemburg
40.  Magyarország
41.  Mexikó
42.  Mongólia
43.  Németország
44.  Norvégia
45.  Olaszország
46.  Oroszország
47.  Portugália
48.  Románia
49.  Spanyolország
50.  Svédország
51.  Svájc
52.  Szerbia
53.  Szingapúr
54.  Szíria
55.  Szlovákia
56.  Szlovénia
57.  Szudán
58.  Tajvan
59.  Thaiföld
60.  Törökország
61.  Új-Zéland
62.  Ukrajna

Azt látom, hogy  legkedveltebb bejegyzéseim  a betű és olvasástanítással foglakozók, de voltak szép számmal akik a  Freinet pedagógia  más  területei után is érdeklődtek. Időnként kaptam  visszajelzést is arról, hogy  hasznos volt a kolléga, vagy szülő számára az amit  közreadtam. Segített tanítványának, vagy gyermekének abban, hogy olvasni tudó emberré  váljon. Ez nagy öröm, s ha csak egy   gyereknek  változtatta, jobbította meg  az  útját az ismeretszerzés terén, már megérte !
 
Véletlen, hogy épp most  szándékozom egy új fejezettel bővíteni blogomat.  Ez, úgy  gondolom azon  kollégáknak, szülőknek lehet segítségükre, akik azzal szembesülnek, hogy  tanítványaik, vagy gyermekük  jó képességű ugyan, de az olvasással hadilábon áll, még a felső tagozatban is.  Az okok minden  esetben az olvasás technikájának hibájából adódik, ami  a gyereket előbb vagy utóbb arra  a döntésre  kényszeríti, hogy megpróbálja kitalálni ami előtte  van, vagy  ha ez sem vezet eredményre akkor  egyszerűen elengedi az olvasást- mint  feladatot, mint  ismeretszerzési módot. 
 
Vannak szülők akik megpróbálnak  ezen változtatni, több kevesebb sikerrel,  
vannak gyerekek akik  -nem túl sok óraszámban ugyan -
segítséget kapnak az iskola fejlesztő pedagógusától,
de  a többség  besorolódik a  ma  oly divatos -
 funkcionális  analfabéta- kategóriába-
s itt a kör  be is zárul.
 
 Azon gyermekek szüleinek, 
 akik még nem nyugodtak bele, hogy gyermekük  nem akar  olvasni,
s azon kollégáknak,
akik éreznek magukban  erőt, energiát ehhez a feladathoz,
 ajánlom a
 Betűk és az olvasástechnika  újratanítása
címet  viselő
 új  sorozatomat.
 
 
 
Még egyszer  köszönöm ,  hogy kitüntetett figyelmével!, S köszönöm, hogy blogomra látogatott!
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...