Egy újabb könnyű betű, , hisz kis és nagy alakja méretben tér csak el egymástól. Viszont egy újabb jó lehetőség arra, hogy a megszokott feladatokkal mélyen rögzüljenek a már tanult betűk, azok összekapcsolásának módjai. Ezt nem lehet elhagyni , bármilyen unalmasnak, felesleges tűnik, is, mert pont ezek alapozzák meg a pontos olvasást. Mivel azonban eddigre már az értelmetlen szótagok olvasása is készségszint közelében van, több idő marad a szómagyarázokra és a tanult mássalhangzók számossága miatt, összefüggő történetek, leírások olvasására is. Néha kikerülhetlen ezekben a szövegekben egy-egy új betű, mint most a pirossal írt " k ", de ez egyúttal lehetőség is a távlatok mutatásához. S persze ahhoz is, hoyg kérdéseket feltéve visszaidéztessük, hogy miről is szólt amit olvasot a gyermek. Azt ne várjuk még el tőle, hoyg el tudja mondani magától az olvasott szöveg tartalmat, hiszen most még minden erejét tudásást arra kell fordítania, hogy pontosan azt olvassa ami oda van írva, de egy .-egy jó kérdéssel leellenőrizhetjük, hogy mit értett meg abból amit olvasott.
Én ezt a mennyiséget két napra osztom be, nem kell rohanni! Az alapos, elmélyülős munka többet ér mint a gyorsan-felületesen -letudott feladat. A rögzüléshez időre is szükség van, spersze gyakorlásra.