Az olvasás tanítás nagy projektjét követően minden másodikos osztályommal megcsináltam az ellentétek projektjét. Általában 6-7 részből állt, s osztályonként voltak változások benne, hogy az adott csoporthoz passzoljon, de a kiinduló pont minden esetben a MÁR TUDOK - MÉG NEM TUDOK kezdés volt. Hatalmas élmény a gyerek számára az olvasni, számolni, írni tudás, amit jó megörökíteni, rögzíteni. Csakúgy mint az, hogy tanulás- tudás sokrétű és egyénileg változó is. Vannak azonosságok és vannak különbségek S ezek így természetesek, sőt jó is, hogy így van, mert ettől vagyunk egyéniségek, de ez is köt össze minket.Nagyon érdekes volt tapasztalni, hogy 4-4-4 év elteltével melyek voltak az azonos elemek, s melyek voltak teljesen más súlypontok az egymást követő osztályokban.
Részletesen a következő oldalon lehet erről olvasni: