A Dunántúli-dombság tanulását segítő videóm

Bár rengeteg mindent  lehetne mindegyik tájegységről mondani, ezek a  dia illetve most már film anyagok, csak néhány jellegzetes  dologra koncentrálnak. A kevesebb -több elve alapján. A cél inkább a régi ismeretekhez kapcsolódva egy  rendszert, rendszerezést, kapcsolatokat  mutatni.

Mivel  minden  osztályomban nagyon nagy  hangsúlyt fektettem a művészeti értékek megmutatásának,
és a festés, képalkotás  a napi tevékenységek része  volt,
csakúgy mint jelentős   képzőművészeti alkotások megismertetése
ebben a diasorozatban
kihagyhatatlan volt számomra  
minél többük megjelenítése
 
 
Az osztályok mindig  magukon viselik osztálytanítóik  értékrendjét, érdeklődési  körét, és ahhoz alkalmazkodnak, idomulnak. Így  ez a diasorozat egyfelől nagyon is szubjektív, így csak példa, hogy a pedagógus, a saját kapcsolódási pontjai köré rendezve - akár teljesen más prioritások köré rendezve hogyan tudja  összekapcsolni a tanagyagot a gyerekek korábbi ismereteivel. Akinek a túrázás, vagy az ének, vagy  biológia a kapcsolati pontja a gyerekekhez akkor nyilván  Ő ahhoz igazítva fogja a saját   oktató filmjét  megalkotni.    Hiszen azt  a "nyelvet" érik a legjobban  diákjai