Tananyag vázlatok-MUNKAKÁRTYÁN

tanítványaimnak




















 1990. 4. évfolyam környezetismeret...
Az alma és szilva tanításakor találtam ki emeletes munkakártyáimat, hogy segítsem tanítványaimnak a lényeges fogalmak elsajátítását. Itt már oly... sok új fogalmat kell pontosan megtanulniuk, hogy, az egyetlen munkakártyára nem fért volna ki.
Másrészt rá akartam Őket vezetni arra is, hogy a vázlatírás és azok rajzzal történő kiegészítése, milyen könnyebbség a tanulás során.
Ezért a legfontosabb információkat , és egyben megtanulandó kifejezéséket, fogalmakat egymástól takarva - lapozható formában - írtam le. Ezeket a munkakártyákat kifejezettem fogalomelsajátítások megkönnyítésére készítettem. Természetesen elővehető, használható volt a későbbiek is.
Nagyon szerettek zöldség és gyümölcsbábokat készíteni papírból és hurkapácából, S ilyenkor is előkerültek ezek a munkakártyák, mint a "metszet" meghatározói. Ha valaki valamelyik fogalmat elfelejtette, vagy bizonytalankodott, ott volt kézügyben a segítség.
is. Egyszerűbb volt ezt a saját "lexikon" használni, a tk -ben történő keresgélés helyett