mM betű rögzítése

 
harminchetedik nap
mM betű
rögzítése
 
A mássalhangzók tanulásának  időszakában sem maradhat el a ráhangolódás (blattolás)
ebben az esetben  nem  nyitjuk ki az "m" hangot ,csak csukott szájjal hangoztatjuk
 
m  Á ú  o  m  é  Ó  ű  m  i A  o  m  í  ö  e  M  ü  Ú   ű  m   stb.
 
A olvasási gyakorlat ma  elég kevés, mert  lesz még egy következő nap erre  a betűre, viszont az  a legfontosabb, hogy az osztály minden tanulóját személyesen meg tudjunk hallgatni , hogyan is  olvassa a betűkapcsolatokat.  A  betanulás  elkerülése  helyett mutassunk rá össze- vissza egy-egy  betűkapcsolatra, hogy ellenőrizzük valóban olvassa-e ,vagy megtanulta -e  kívülről, és felmondja
Színezés  és  rajzolással vagy kép kereséssel egy-egy szó "értelmezése  "  a  napi  feladatok közé tartozó tevékenység még.
 
 
 A mai napnak még feladata   a saját  betűlap  elkészítése is .
Lehet rajzolással,  képkivágással

Plusz feladat ezen kívül még a gyerekeknek  színes és elég nagyméretű autók gyűjtése ,  vagy   rajzolása, kivágása,  kemény lapra  történő felragsztása holnapi társasjáték előkészítése okán